Hola ! Soy Zsike

2008. szeptember 1., hétfő

tovabb

Sajnos ezeken az internet pontokon nem lehet normalisan irni, mert nagy a sorallas. és iszonyú lassúak a gépek. Még miníg Villarrancában vagyunk. Most kaptam helyet, mert a fele társasag már alszik, a fele a társalgóban sörözik, én pedig kicseleztem őket. Azert érdekes társaság gyűlik össze egy ilyen zarandokszálláson. Mindenki kedves, jóakaratú, nagyon jó olyan emberekkel lenni, akik mind egyet akarnak... Holnap megmászni a nagy hegyet, hogy közelebb legyenek az általuk kitűzött céljaikhoz. Itt letisztulnak a dolgok. Pár nap múlva csak a legfontosabb szükségleteidre tudsz és akarsz figyelni, hogy legyen hol aludni, legyen mit enni, süssön a nap, mosolyogjanak rád a társaid, legyen friss vized, ne fájjon a lábad /jaj most varrtam meg egy hatalmas vizhólyagot a kisujjamon, remélem azért holnap tudok vele menni). Es te is mindent megteszel, hogy a veled együtt menőknek ugyanigy meglegyenek ezek a dolgok. Megosztod az ételedet, a vizedet, ha kell, megmasszirozod, mosolyogsz rá, beszélgetsz, ismerkedsz. (érdekes, hogy mindenkivel meg tudod értetni magadat az internacionális mutogatós nyelven) Mari meg is jegyezte, hogy érdekesen beszélek, mivel egy mondaton belül legalább 5 nyelven szóltam egy-egy szót. Van ez így, előjönnek az iskolában tanult dolgok, de nem eléggé, viszont ha mondani kell a dolgokat, akkor nem érünk rá gondolkodni, akkor mondani kell. És érdekes módon meg is értik. Jo lenne, ha igy műkodne a világ. Azt hiszem ezek a kis megtapasztalások teszik az embert érettebbé, amikor befejezi az Utat. Még kimentem egy percre a szállás elé a kertbe és felnéztem az égre. Gyönyörű, rám szakadnak a csillagok ! Buenos noces !!!

Nincsenek megjegyzések: